سونامی جلیلی در شیراز/ حامیان جلیلی در استان فارس سنگ تمام گذاشتند/ گزارش تصویری
تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1392 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس، دکتر جلیلی که با دکتر کامران باقری لنکرانی همراهی می‌شد، به دیدار نماینده ولی فقیه در استان فارس رفت و در ادامه در جمع هزاران نفر از حامیان خود به ورزشگاه شهید دستغیب شیراز آمد. پیش از ورود وی به ورزشگاه، با پخش سروده‌های انقلابی و حماسی حال و هوای دیگری در آن‌جا وجود داشت و انبوه حاضران با تکان دادن پرچم‌های سه‌رنگ ایران به ابراز احساسات پرداخته‌بودند همچنین مردم هم‌نوا تکرار می‌کردند: «این رمز پیروزی ما بر دشمنان است، این انتخاب اصلح ایرانیان است، اصلح در این میدان بود الحق جلیلی، آماده بهر یاری مستضعفان است».

44

در همایش حامیان جلیلی ورزشگاه بسیار سریع و خودجوش از جوانان حزب‌اللهی پر شد. جوانانی که با چفیه بر گردن و پوسترها و تراکت‌هایی از تصاویر رهبر معظم انقلاب و سعید جلیلی در این ورزشگاه جمع آمده‌بودند، شور و شوق زایدالوصفی را برای استقبال از کاندیدای محبوب خود نشان می‌دادند. پیش ار ورود دکتر جلیلی و تیم همراه وی، سرکار خانم روزی‌طلب، از بانوان فرهیخته، همسر و خواهر شهید، به سخنرانی پرداختند.

IMG_1823

با ورود این کاندیدا به ورزشگاه، آوای جمعی «اصلح جلیلی» طنین‌انداز شد.

مردم شریف استان فارس، همچنین شعار می‌دادند: «نه قدرت نه ذلت، فقط حقوق ملت»، «حسین حسین شعار ما، شهادت افتخار ماست»، «شیراز یک کلام جلیلی والسلام»، «برگ برنده ما، شهید زنده ما»،«بسیجی سرافراز خوش آمدی به شیراز»، «نه سازش، نه تسلیم، ما انقلابی هستیم، نه سازش نه تسلیم، یار جلیلی هستیم» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

IMG_1733 IMG_1757 IMG_1777 IMG_1783 IMG_1816 IMG_1882

مهندس اسماعیل رئیسی رئیس ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس نیز در سخنانی کوتاه ضمن خوشامد گویی به دکتر جلیلی با جملاتی انقلابی به وی گوشزد کرد که مردم استان فارس حامی شما هستند چون در شما اراده مبارزه با کانون های قدرت و ثروت را یافته اند.

IMG_1844

پیمان ابالفضلی دکتر لنکرانی با سعید جلیلی

پیش ار دکتر جلیلی، دکتر باقری‌لنکرانی به سخنرانی پرداخت. وی بیان داشت: سومین حرم اهل بیت و دارالعلم و دارالعباده پذیرای جانباز سرافراز انقلاب، کاندیدای اصلح، دکتر جلیلی است. با جلیلی پیمان ابوالفضلی می‌بندیم هر چه در توان داریم برای دفاع از گفتمان انقلاب، عدالت و پیشرفت در سایه ولایتمداری به میدان آوریم.عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: ۲۴ خرداد ماه جاری حماسه سیاسی رقم می‌خورد و کاندیدای اصلح توسط مردم انتخاب می‌شود.

IMG_1856

در ادامه و پبش از سخنرانی دکتر جلیلی، دختر‌بچه‌ای محجبه به نام فاطمه، با دسته‌گلی ورود این کاندیدا را به سومین حرم اهل‌بیت و پایتخت فرهنگی ایران، تبریک گفت.

IMG_1800

عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد

 دکتر جلیلی سخنان خود را با ابراز خوشحالی نسبت به اینکه در آخرین روز ماه مبارک رجب در حرم سوم اهل بیت علیهم‌السلام و در جمع پرشور مردم شیراز حضو‌ر دارم، آغاز کرد. وی درابتدای سخرانی خود، اظهار داشت:بسیاری سعی کردند مانع مسیر پیشرفت انقلاب شوند اما این انقلاب در برابر حرکاتی که می‌خواست از اسلام ناب زاویه بگیرد ایستاد و عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد.

IMG_7504

این کاندیدای انقلابی، تصریح کرد: کار بزرگ امام این بود که ۵۰ سال پیش در این کشور پرچم اسلام ناب را برافراشت که اکنون پس از نیم قرن کماکان با صلابت در اهتزاز است. دو خط اساسی در این ۵۰ سال در برابر یکدیگر شکل گرفت که خط اسلام ناب ولایت و فقاهت و خط مقابل آن جبهه کفر و دشمن اسلام بودند.

این کاندیدا ادامه داد: در این نیم قرن ملت ما باورهای خود را تجربه کرد که اگر بر اساس آموزه‌های قرآنی باور داشت « ان‌الذین قالو ربناالله ثم استقاموا» آن را تجربه کرد. یک سو خط ایمان و امید بود که امام آن را در دل مردم زنده کرد و پیروزی‌های بسیار را با باور به اسلام ناب و مردم ارمغان آورد. پیروزی در دفاع مقدس و ورود ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای به سطح جهان در سایه گفتمان امام و ولایت رهبری به دست آمد.

دکتر جلیلی همچنین گفت: دشمنان با تهدید و تخریب سعی کردند نگذارند شجره طیبه انقلاب رشد کند اما این شجره هر روز بیشتر رشد کرد و موسای انقلاب در قامت جوانی تنومند در برابر دشمنان استاده است.

جریان تردید به دنبال تفرقه‌افکنی در شرایط پیروزی

وی تصریح کرد: پس از فتنه و انحراف یک حرکت دیگر در حال شکل گرفتن است و می‌خواهد در زمانی که انقلاب در موقعیت خیبر قرار دارد و پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم و دشمن درمانده شده، جریانی مکمل جریان بیگانه شود و به دنبال ایجاد تردید است.

جلیلی اضافه کرد: این ترفند معروفی است که زمانی به پشت خیمه معاویه برسی در برابر ایمان مردم، تردید به توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های متعالی را ترویج می‌کند. جریان تردید در فایده مقاومت شبهه‌افکنی کرده و دستاوردهای آن را زیر سئوال برده و هزینه‌های توهمی برای آن قائل می‌شود و در حقیقت این جریان عدالت را باور ندارد و در عرصه جهانی به وجود کدخدا باور دارد.

دیدار از شلمچه و اشک ریختن برای شهدا حماسه نیست

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، همچنین بیان کرد: زمانی که ۲۳ نفر رقمی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومن وام می گیرند و آن را بازنمی گردانند یک کشاورز برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی با مشکل مواجه است. دیدار از شلمچه و اشک ریختن برای شهدا حماسه نیست این حماسه زمانی شکل می‌گیرد که تفکر شهدا را به وزارت‌خانه‌ها، بانک‌ها و دیگر نهادهای کشور منتقل کنیم.

IMG_7424 IMG_7364

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های ملت و جوانان به خوبی استفاده شود یادآور شد: اگر می‌خواهیم حماسه اقتصادی بیافرینیم نقش دولت بسیار سنگین است چرا که بزرگترین وظیفه دولت ایجاد ساز و کار‌های درست در دستگاه های دولتی برای پشتوانه کردن از مردم است. امروز نه تنها باید مشکلات تورم، گرانی و مسکن را برطرف کنیم بلکه باید در عرصه اقتصادی حماسه آفرینی کنیم و تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور توجه به تولید و استفاده از ظرفیت‌هایی است که باید به آن‌ها اجازه بروز داد.

دکتر جلیلی تاکید کرد: شفافیت دقیق در منابع مالی و بانکی کشور توجه به عرصه تولید و ویژگی های امروز کشور از مهمترین مباحثی است که باید به دقت فراوانی در آن ها انجام شود. ما باید بدانیم که امروز جمهوری اسلامی در چه موقعیتی قرار دارد و متناسب با قدرت و توانایی خودمان برنامه ریزی کنیم.

وی در پایان با بیان این که قدرت ما در پرتو اسلام ناب و باور داشتن مردم به وجود آمده خاطرنشان کرد: ملت ما در سال‌های گذشته بارها و بارها قدرت خود را به رخ دشمنان کشیده اند و امروز نیز با خلق حماسه دیگر توانایی های خود را نشان خواهند داد.

در انتهای این دیدار مردمی، هم‌زمان با خروج دکتر جلیلی، مردم شعار می‌دادند: «اصلح جلیلی»، «آشفته کرده خواب دشمنان را جلیلی»، «لبیک یا حسین» و «سلام و درود بر سید حسن نصرالله».

IMG_2021


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 88
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 7008
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به سونامی جلیلی در شیراز/ حامیان جلیلی در استان فارس سنگ تمام گذاشتند/ گزارش تصویری بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد